صندوق فناوری نانو

میز خدمت

واحدهای صندوق

واحد مربوطه را جهت دسترسی به پشتیبانی و اطلاعات بیشتر انتخاب نمایید.

سوالات متداول

اعطای انواع تسهیلات و صدور انواع ضمانت نامه

نمونه سازی، سرمایه در گردش، تولید قبل از صنعتی، تولید صنعتی، لیزینگ و استصناع

ضمانت نامه شرکت در مناقصه، پیش پرداخت، حسن انجام کار، حسن انجام تعهدات، کسور وجه الضمان و تعهد پرداخت

برای ارائه خدمات باید حد اعتباری شرکت تعیین گردد. حد اعتباری، اعتباری است که به شرکت برای یکسال داده می‌شود تا از محل آن انواع تسهیلات و ضمانت‌نامه صادر شود.

  • نداشتن اقساط معوق و چک برگشتی، عدم شمول ماده 141 قانون تجارت الزامی است
  • شرکت وضعیت اعتباری مطلوبی داشته باشد
  •  شرایط صدور ضمانت‌نامه با توجه به اعتبار شرکت مشخص می‌شود
اطلاعات ثبتی شرکت، اجازه نامه برای استعلام وضعیت اعتباری اعضاء هیئت مدیره، اظهارنامه مالیاتی رسمی و گزارش حسابرسی صورتهای مالی سه سال گذشته و اظهارنامه فروش فصلی سال جاری
  • دانش بنیان بودن عنوان قرارداد
  • نداشتن اقساط معوق و چک برگشتی، عدم شمول ماده 141 قانون تجارت و … الزامی است.
  • شرایط صدور ضمانت‌نامه با توجه به اعتبار شرکت مشخص می‌شود.
  • مدت زمان ارزیابی تا پرداخت تسهیلات از 30 تا 45 روز بر اساس همکاری و تامین مدارک توسط متقاضی بطول می­انجامد.
  • مدت زمان صدور ضمانت نامه بر اساس همکاری متقاضی در تامین مدارک بین 2 روز تا 7 روز کاری بطول می­انجامد.
نامه معرفی نمایندگان تامالاختیار خطاب به آقاي دکتر عبدالرضا مجدالدین مدیرکل دفتر هماهنگی دانش، صنعت و بازار معاونت علمی و فناوري ریاست جمهوري و حتماً با امضاي رئیس و یا معاون پژوهشی مرکز باشد. فقط از نمونه نامه پیوست استفاده کنید. براي راحتی فایل word نامه نیز ضمیمه اطلاعیه است لذا خواهشمندیم نامهها فقط با محتواي پیوست و در سربرگ رسمی سازمان و بهصورت شماره شده ارسال شود.
پس از تأیید نهایی سبد خرید توسط نماینده، لازم است که از طریق ایمیل به کارگزار مالی اطلاعرسانی شود تا آنها نیز قرارداد را تنظیم کرده و در کارتابل نماینده قرار دهند. کارگزار از طریق ایمیل و پیامک به نماینده خریدار اطلاعرسانی میکند و ایشان نیز پس از دانلود قرارداد و دو پیوست آن (پیوست اطلاعات شرکتها و پیوست اقلام محصولات) در دو نسخه پرینت گرفته و هر دو نسخه قرارداد و پیوستها را مهر و امضا کرده و درنهایت براي کارگزار مالی پست میکند یا حضوري تحویل میدهد. در خصوص قراردادهاي بخش لیزینگ در بندهاي بعدي توضیح دادهشده است.

کلیه شرکتها میبایست شماره شباي حساب خود را در کارتابل کنترل کنند و فقط یک شماره شبا معرفی کرده و سایر حسابها را حذف
نمایند. در صورت واریز بهحساب اشتباه، مسئولیت با شرکت است.

سیستم صدور پیش فاکتور تا اطلاع ثانوي باز خواهد بود. خریداران میتوانند براي محصولاتی که نیاز دارند علاقهمندي ثبت کنند. سپس شرکتها با آنها تماس میگیرند و با دریافت کد ملی، اقدام به صدور پیش فاکتور میکنند. خریدار میتواند پیش فاکتور صادرشده را در کارتابل خود رؤیت کرده و یا پرینت بگیرد.
نماینده خریدار موظف است از طریق گزینه مربوطه در کارتابل، اطلاعات سازمان اصلی خریدار را تکمیل نموده و تأییدیه کارگزار را دریافت کند. نهایی کردن سبد خرید، منوط به تکمیل اطلاعات سازمان اصلی خریدار خواهد بود.
با توجه به تجربه سالهاي گذشته که برخی از سازمانهاي اصلی خریدار، نمایندهاي را معرفی کرده بودند که حق امضاي قرارداد نداشت و میبایست فرد جدیدي معرفیشده که منجر به طولانی شدن روند امضاي قراردادها شد، لذا همانند دورههاي قبل، هر سازمان میتواند بنا به سیاست خود دو نفر نماینده رسمی و تامالاختیار مجزا یک نفر براي در اختیار گرفتن دسترسی ویژه سامانه و نهایی کردن اقلام در آن (رابط سامانه) و یک نفرهم براي امضاي قرارداد معرفی نماید
سقف حمایت معاونت علمی و فناوري ریاست جمهوري براي تمامی سازمان مادر خریداران در کارتابل نماینده خریدار نوشته شده است. درصورتیکه خرید سازمانها بیشتر از این سقف باشد با ارسال درخواست از طریق ایمیل یا نامهنگاري این مبلغ افزایش مییابد. نمایندگان خریدار میتوانند سقف یارانه سازمان متبوع خود را از منوي جدول صفحه امور مربوط به نمایندگی سازمان مادر خریدار، گزینه لیست اقلام را کلیک کرده و سپس در بخش آمار صفحه لیست اقلام، مشاهده نمایند. (بند دوم قسمت ه این راهنما در صفحه 14 را به بنید) شایانذکر است براي هر نوع سازمان مادر (وزارت علوم، تحقیقات و فناوري، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاههاي آزاد، دانشگاههاي پیام نور و غیره) یک سقف کلی وجود دارد که در صورت اتمام، سازمانهاي زیرمجموعه نمیتوانند از یارانه استفاده کنند لذا در انعقاد قراردادها تعجیل شود.
Scroll to Top
اسکرول به بالا